Strategisch traject
Een grondige screening van jouw bedrijf, de markt waarin het zich bevindt en de doelgroep die je wil bereiken. Een diepgaande analyse waarin de sterktes en zwaktes van jouw organisatie in kaart worden gebracht, gekoppeld aan de missie, de visie en de waarden waarmee jouw klanten zich identificeren.
Branding traject
Een branding traject herdefinieert de identiteit van jouw organisatie, analyseert jouw marktsegment en optimaliseert de communicatie die jouw doelgroep in beweging zet.
Employer Branding Traject
Positiviteit werkt. Heb je als werkgever een positief imago, dan heeft dat een gunstige invloed op je personeel. Om de continuïteit te waarborgen is het daarom cruciaal dat je de juiste profielen kan aantrekken, motiveren en behouden.
Campagnetraject
Jouw organisatie moet groeien. Het boosten van een dienst of een product binnen de bestaande branding of het gericht aanspreken van een klantgroep maken daar deel van uit. Professionele begeleiding in de aanloop naar dit proces creëert een duidelijke richting, zorgt voor inzicht en verhoogt de slaagkansen van de campagne.
Tijd om het vuur in je communicatie te steken?
Maak van jouw merk een brand, neem contact op met Branderij.